Når hovedet bestemmer

Posted: 5. marts 2012 in Ikke kategoriseret

I disse dage har mit hoved bestemt sig for en indre om møblering,
hvilket betyder at jeg nærmest ikke er i stand til at tænke to
sammenhængende tanker. For slet ikke at tale om at skrive en
hel sætning.

For cirka fire måneder siden havde mit hoved også sin
helt egen dagsorden.
Efterfølgende blev jeg inspireret til at skrive dette her.

Håber ikke din dag bliver vendt på hovedet.
Mere at dit hoved må bringe dig inspirerende
og livgivende tanker.
Mie ❤

Kommentarer
  1. Madame siger:

    Kære Mie, jeg håber, du får en dejlig dag trods alt – tanker og klem

  2. Lene Kj. siger:

    Rigtig god bedring til dig, kære Mie!

  3. Marie siger:

    Det er rigtig trals, når ens dage bliver vendt på hovedet…..
    Rigtig mange gode tanker, knus og klem herfra-.

  4. TAK for kærlig omsorg til jer tre kvinder. Alt godt her igen 🙂

Skriv et svar

