Når en overspringshandling bliver en nødvendighed

Posted: 8. marts 2012 in Ikke kategoriseret

I øjeblikket kikker jeg så dybt ind i denne her

at mine øjne er så tørre, at jeg næsten
ikke er i stand til at blinke.

Hvis du ser mit spisebord, som med
sine næsten 3 meter dældulme er langt,
så vil du vide at det er mere end
på tide med en af de der seriøse
overspringshandlinger her midt i min
afsluttende diplomopgaveskrivning.

Sådan nogle simple ting som indkøb
og madlavning går det en smule træg
med. For tiden.

Forleden aften før vi skulle til
ugens tango dans, løb vi byen rundt for
at finde en restaurant som ville betjene
os før klokken 19. Tror du vi fandt en?
Ikkenikkenej gjorde vi.
Nej, her i Frankrig spises der ikke
aftensmad. Nej, her i Frankrig er
det nærmere natmad, hvis du
spørg en som mig………….

I går var vi på besøg hjemme hos vores
gode ven Rasmus, som vi også kender fra Kina.
Han har besøg af sin japanske veninde,
og da jeg æææælsker sushi
var vi inviteret til ægte hjemmelavet
japansk sushi!

Øjjj, hvor det smagte

Lækre sager

Så friskt og godt

Og ved du hvad?

Jeg har fået noget med hjem,

Så i dag til frokost tid går jeg
blot ud og åbner køleskabet
og stille sulten med det lækrest
hjmmelavet take away sushi.
Lavet helt specielt til mig.

Jeg ville godt havde vist dig
smukke billeder, men jeg har glemt
kameraet hjemme  hos Rasmus.

Derfor bliver jeg også nød
til at smutte nu, for Mirano og
mit kamera kommer til kaffe.

Du kan nok se, at jeg nu
dældulme er nød til at tage mine
overspringshandlinger alvorlig.

Jeg kan ikke have fint besøg
helt fra den anden side af jorden
i dette rod.

Så hej hej,
må din dag
være inspirende
og god

Kommentarer
  1. Madame siger:

    Ja, du bliver nødt til at tage dine overspringshandlinger alvorlig. De må være kærkomne muligheder for at hvile hovedet. Ha’ en dejlig dag med sushi og besøg!

  2. Marie siger:

    Tid til en anderledes dag for dig Mie, det må være dejligt!

  3. Med ønske om at også jeres dag må være berigende❤

Skriv et svar

