Helt stille

Posted: 12. marts 2012 in Ikke kategoriseret

Det går fremad her
med det franske.

Jo da, jeg har lært at
gå til bageren og bede om
en bagette og tre chokolade
crossanter.

Måske ikke helt nok til de
store filosofiske debatter,
men ved du hvad?

Nyttig sprogkundskab for
lige her inde ved siden af mig
ligger to meget søde damer
og sover.
De vågner lige om lidt
så jeg smutter lige ned
til bageren og øver mig
på mit franske sprog kundskab.

Så helt stille ønsker jeg dig,
at din dag må blive god
på den søde måde 🙂

 

Kommentarer
  1. Madame siger:

    Dejligt at det går fremad med det franske, Mie – ha’ en kærlig dag!

  2. Marie siger:

    Det er fint at kunne gå til bageren og komme hjem med det rigtige.

    MIn dag er super god, for jeg har Ditte på 4år på besøg, så legen går lystigt her nu. Vi har haft gang i det kreative, det er ren råhygge.

    Du har da vist også hyggeligt besøg, ikke? Rigtig god dag, Mie.

  3. Kære Marie,

    Hvor lyder det hyggeligt med Ditte besøg, og jo, også jeg har haft hyggelig besøg.

    God og kærlig dag til de damer

Skriv et svar

