Efterlysning

Posted: 15. marts 2012 in Ikke kategoriseret

I sidste uge stødte jeg på dette smukke citat
af Johannes Møllehave, 1985.

“Det mest afgørende, som skete for os som
børn var at der var kærlige øjne,
som så på os. Så på os med glæde og varme.
Ikke fordi vi havde de gode egenskaber,
men fordi vi var til.” 

Jeg har fundet det i lidt forskellige vendinger.

Ved du om citatet har en overskrift?

Ved du om den oprindelige udgave er længere
eller anderledes end ovenstående?

Ved du hvor jeg eventuelt kan finde det i
Johannes Møllehaves egen udgave?

Med denne lille efterlysning ønsker jeg dig
en dag, hvor også du må blive mødt med
kærlige øjne…………

Kommentarer
  1. Marie siger:

    Ja, jeg har lige sendt dig en mail!

  2. Madame siger:

    Hej søde Mie, nu ved jeg, du har fundet ud af mere og vil bare fortælle, at en IT-kyndig har løst mit problem med, at jeg pludselig ikke kunne kommentere på WordPress-blogge.
    Ha’ en skøn dag!

  3. TAK til jer skønne damer, hvor er det vidunderligt med så hjælpsomt et netværk

Skriv et svar

