At være seriøs

Posted: 20. marts 2012 in Ikke kategoriseret

I øjeblikket øver jeg mig på at være cool

Helt seriøst

Ikkenikkenej noget med at smile

Faktisk synes jeg det er noget svært
og får en uendelig trang til at smile,
når jeg nu ikke må.

I aften er vores tango aften,
og jeg har lovet Massaro – vores tango underviser,
at jeg vil være seriøs.

Så her sidder jeg

helt alene

og er cool

Jeg kommer helt til at smile ved
tanken om aftnens dans, for det
er dældulme svært for en som mig,
at være seriøs, når Massaro på
autentisk vis viser, hvordan
Claus i bedste cowboy stil ligner
John Wayne der kommer slæbende
med en sæk kartofler = mig!

Hverken John Wayne eller det
at ligne en sæk kartofler er særlig
tango agtigt.
Så ud over at kikke mod
Buenos Aires for at håbe, at jeg derved
får øje på de rette trin, så sidder jeg
her og øver mig på at være useriøs.

Må du helt seriøst få øje på Buenos Aires
og hente dine drømme helt
hjem til dig❤

Kommentarer
  1. Madame siger:

    Jeg håber, I havde en forrygende tangoaften, Mie – du skal nok bliver supergod, supersej og dygtig!
    Milde forårstanker til dig og ha’ en dejlig dag …

  2. Tak kære Madame, må livgivende forårstanker også komme til dig.

Skriv et svar

