Fejl, mangler og venskab

Posted: 22. marts 2012 in Ikke kategoriseret

Nogen dage kan det være vældig trist at være langt hjemmefra.

Solen skinner og der er ikke lige nogen veninde om hjørnet,
til at hænge ud sammen med på den lokale cafe.

Derfor gør det mig så usigelig glad, når jeg
som i går erfare, at en af mine kære tænker
på mig helt hjemme i DK

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dette smukke forårskort lå til mig
i min postkasse i går

Om jeg er glad

Er du vimmer, jeg er

Inden i står der skrevet en
masse smukke ord og der
ligger en presset vintergæk
som minder mig om det
smukke forår hjemme i DK.
Ikke mindst minder brevet mig om
et smukt og værdifuldt venskab
som stadigvæk er trods afstand.

For noget tid siden fik jeg dette brev

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Livsvidne sammenkomst lyder det ikke
fantastisk smukt?
Her er jeg vidne til et menneske, som
altid er parat til at give en hjælpende
hånd omend jeg nogen gange tænker
på, om det ikke snart er hendes tur
til at få den hånd!

Værdifulde venskaber er ikke sådan
nogen der bare lige hænger på træerne.
Og pilles ned efter godt befindende.
Det ved jeg alt om herfra

Venskaber skal

Plejes

Næres

Huskes på

Jeg håber, at du er lige så heldig som jeg,
der har venner der holder af mig uanset
mine fejl og mangler

 

 

Kommentarer
  1. Madame siger:

    Så smukt at læse, Mie – ja, vi skal pleje venskaber, og det kan sagtens gøres, selv om man bor langt fra hinanden. Jeg er fx begyndt at bruge Skype. Ha’ en dejlig forårsdag ♥

Skriv et svar

