Vil du have mere selvværd???

Posted: 27. marts 2012 in Ikke kategoriseret

Har du nogen gange en smule svært ved at tro på dig selv?

Synes du er god nok?

Har svært ved at være lige den du har lyst til at være?

Vil du gerne danse lidt mere?

Have mere sjov og glæde i dit liv?

På den helt igennem cool måde…………….

Så se lige på ham her.
(Måske er du en af os. Der allerede har været der).

Skønne, charmerende William
ER bare to år.

Jeg har flere gange grædt mig af grin
igennem søde Williams dans.
Alle der har været i vores hjem
siden i fredags er blevet tvangsindlagt
til at grine/græde sammen med mig.

Gå ikke glip af William,
han er noget af det mest lækre
og lige til at kyskyskys på.

Jeg ved ikke med dig, men jeg
kan bestemt lærer en hel del
af William. Med sine bare
to år, viser han vejen til selvværd
på den smukkeste og mest cool måde.

Jeg føler mig overbevist om,
at William har nogle meget
stolte forældre…………..

Kommentarer
  1. Madame siger:

    Ja, det er en skøn video🙂 Man bliver i godt humør af at se hans livsglæde, og den lille fyr må have nogle vidunderlige forældre! Ha’ en dejlig forårsdag, Mie!

  2. Marie siger:

    Ja, William er da den kæreste lille danseglade fyr.

  3. livsmod siger:

    SÅ skøn og smil på en lidt overskyet men solfyldt forårsdag!

    yay!

  4. Må den lille Williams livsglæde og fundament af eget værd, spejle igen til jer tre kære damer

Skriv et svar

