Nu er nok NOK……….

Posted: 12. april 2012 in Ikke kategoriseret

Endelig har jeg sat mit sidste punktum i den eksamensopgave,
som jeg har rodet rundt med de sidste mange måneder.

Jeg har læst og skrevet den så mange gange, at jeg nu
nærmest hverken kan finde hoved eller hale i om
det nu er relationen eller tilknytningen der kommer

Først

Sidst

Eller slet ikke

Jeg må erkende, at jeg aldrig bliver helt færdig.
Der kan altid gøres en lille forbedring.
Så nu er nok dældulme nok.
Jeg har sat mit.

Claus har så godt som fjernet alt prosa.
Dog har jeg kæmpet mig til en lille
prosalignende indledning i min konklusion.
Akademikeren synes den skal væk.
Opgaven skal være kedelig og tør.
Det synes jeg ikke, og da det er min
opgave, så er det mig der bestemmer!

Til gengæld har Claus fået psykologiske
indsigter på hjernen, og analysere
barndomsoplevelser alle vegne.
Det går jo overhovedet ikke.

Nu er nok

NOK

Opgaven bliver afleveret……………..

Kommentarer
  1. Marie siger:

    Ja, Mie livet er skrøbeligt, det kender jeg alt for godt til selv.
    Det er rigtig vigtigt at få sagt alt det gode man går og tænker på i tide!!!!

    Held og lykke med din opgave….og tusind tak for det du sendte til mig. Det er super læsning!

  2. livsmod siger:

    TILLYKKE!!! Har du drukket Champagne?

Skriv et svar

