Forår i flor

Posted: 15. april 2012 in Ikke kategoriseret

Kommentarer
  1. livsmod siger:

    SÅ smukt! Der er 4 år til den danske kirke i Paris skal have ny præst, hvis jeg ikke har noget fast inden da, så er det min!😉 Tror jeg ville elske at bo i Frankrig!!

    • Det lyder som en god ide. Da vi var i Kina, var der en af de andre medfølgere – sådan en som jeg! Hun er præst og op holdte julegudstjeneste for os dansker i sit hjem. Det var en stor oplevelse at mærke det fælleskab så langt hjemme fra!
      PS. Har du mon set jeg har sendt en mail til dig………

  2. Madame siger:

    Åh, hvor er det smukt! Foråret er flere uger foran nede hos dig i Frankrig ♥

Skriv et svar

