Frivilligt arbejde kan være en fest………….

Posted: 16. april 2012 in Ikke kategoriseret

Hjemme hos os er vi stor fan af Mads og Monopolet,
hvilket bestemt ikke er blevet mindre interessant nu,
hvor vi befinder os udenfor de danske grænser.

I lørdags var der en mor, der gerne ville vide
hvor meget,
hvor lidt,
og hvor ofte
det er OK at kontakte sit
barn. Der er flyttet hjemmefra.

Det svar, vil jeg, dældulme
også gerne kende!!!

En af panelets vismænd anbefaler

“Få dig et FRIVILLIGT arbejde”

Nu skal du se, for her har jeg
dældulme et godt tilbud til en som dig.
Tilbudet er

Få timers arbejde

Med største sandsynlighed kan
du kaste et øje på dit unge menneske

Eller I kan måske ovenikøbet
arbejde side om side?

Hvis du ikke har børn,
kan du også være med

For din frivillighed får
du et armbånd til
ÅRETS STORE FEST

Den som alle ved musikken
snakker om!
Det er super let, og nu skal du høre
hvordan du med dit bidrag på 4×8 timer,
kan støtte en lokal   og meget aktiv klub.

Du kontakter Lone på,
+45  22 25 70 10 eller
e-mail lihl.1959@gmail.com

Siger hej, hej jeg vil dældulme
gerne være med til at lave et
godt, nødvendigt og frivilligt
stykke arbejde til dette års fest.

Hvis du er heldig, så kan du
få de tre første vagter
INDEN festen overhovedet
går i gang.
Lyder dældulme godt, ikk???

Hvis du er endnu mere heldig,
så kan du få lov til at have vagten
sammen med dit barn, din mor,
din far, din ven, din chef, din
nabo, din kæreste, din læge………….

ALLE over 18 år er VELKOMMEN

Du kan selvfølgelig også
vælge den model, vi valgte,
da vi var i Kina?
Selvom det var sjovt,
så er det dældulme ikke det samme
som at deltage i virkelighedens fest.

P.S. SES VI???

PP:SSS. SKAL HILSE FRA MIN SØN, OG SIGE, “TAK FOR DIN HJÆLP”

PPP.SSSS.TTTTT – JEG ER TILBAGE PÅ BLOGGEN OMKRING 9. MAJ

Det handler naturligvis om ROSKILDE festen


Kommentarer
  1. Madame siger:

    Her er vi også begejstrede for Mads og Monoploet, Mie. Og sikke en fin idé du kommer med! Holder du blogpause til den 9. maj? Hvis du gør, vil jeg ønkse dig nogle dejlige uger, og jeg vil savne dine indlæg ♥

  2. livsmod siger:

    Hey der er dældulme længe til d. 9 maj….

    At være frivillig på Roskilde har strejfet mine tanker i rigtig mange år, men jeg har måtte sande at jeg er sg ved at blive for gammel til at sove i telt og ryge tjald af en teltpløk. Men en del af mig, gad virkelig godt!!

  3. Tak for jeres søde ord, I kære damer.
    Jeg vil også savne jer. Det er så dejligt at I er her!!!
    Jeg har en opgave, som jeg skal eskortere til det kære dannevang………

    Kære Livsmod,
    Jeg forstår dig virkelig godt med den med teltet, sådan har jeg det også selv. Jeg er så heldig, at jeg har et rigtig skønt lille Noa hus i Roskilde festivallens baghave. Så jeg kan sagtens. Når jeg lunter hjem under den dejligt dyne. Står op til et friskt og varmt bad. Og kan gå på toilettet på mit eget helt private seperationstoilet.

    Alligevel meget ærgeligt med dig. Kunne der ikke bliver arrangeret lidt kirkearbejde på pladsen? Der kan dældulme godt være brug for en præst som dig. Derude…….

  4. […] Hvad koster det? Den første måned er en prøvemåned og dermed GRATIS. Derefter er kontingenten kun på 50 kroner om måneden, takket være Roskilde Brydeklubs aktive deltagelse på Roskilde Festival. […]

Skriv et svar

