Skønhed i billeder

Posted: 16. maj 2012 in Ikke kategoriseret

Kommentarer
  1. Marie siger:

    Jeg må lige rette dig…….Jeg har to sønner….
    Til det ene hold børn er jeg bedstemor og til det andet farmor…..
    men jeg bliver kaldt mormor, af dem der ikke kender familien. Jeg har aldrig kunnet finde ud af hvorfor?

    Dine billeder er jeg meget vilde med, især det sidste. I mine øjne står der stemplet Frankrig hen over det, det må jeg vist have printet ud til opslagstavlen, så jeg rigtig kan dømme om ferie i landet endnu engang!

    • Sorry Marie.

      Ja, blåregnen er ufattelig smuk. Den må være old gammel for den har en tyk stamme. Og den dufter himmelsk, når man går under den. Den er en gratis fryd for sanserne……….

Skriv et svar

