Uperfekt menneske

Posted: 8. juni 2012 in Ikke kategoriseret

I går viste jeg mig fra en anden side, end jeg normalt gør her på bloggen.
Du fik lov til at se noget af min uperfekthed, vil nogen mene. Jeg var
dældulme så rasende, at jeg også kom til at skrive i en lidt dårlig stil
på min facebook profil, synes min søn.

Jeg er så indigneret over samfundes håndtering af Amysagen.
Hvis du endnu ikke har set denne optagelse, må jeg advare dig.
Den er voldsom. Meget voldsom.

Åhh jo, jeg har både fældet en tårer og raset.
Derfor blev jeg simpelhen nød til
at skrive HØJT om denne sag.
Når jeg bliver ramt. Bliver jeg ramt.
Jeg er så ufattelig dårlig
til at lade som ingenting.

I dag er jeg så tilbage i den lidt pænere udgave af mig.

Så her er jeg. Et uperfekt menneske,
som forsøger at blive klogere.
På mig selv. På livet.
Og på alt det jeg ikke forstår en brik af…………..

Må din dag være god,
og din weekend kærlig.
Mie

Kommentarer
  1. Hej. Jeg forstår din vrede. Den er så forståelig. Jeg kan selv heller ikke rumme Amysagen og synes, det er udtrolig,a t sådan noget kan ske. Har vi ikke mere viden om børns vilkår og behov? Er vi ikke kommet lægnere? Jeg synes, det er en fattigdomserklæring for vort system og må sige, der findes ingen undskyldning.
    Jeg kan godt lide begge dine sider…

  2. Madame siger:

    Åh, Mie, jeg forstår dig så godt – den sag gør jo, at vi må rase højt! En kærlig dag til dig …

  3. livsmod siger:

    Smiler stort over hele hovedet! Det uperfekte menneske, er måske blevet lidt slidt og celebert udtryk efter Jørgen Leths bog. Men det er nu en fantastisk term. For det er jo det vi er, når vi er bedst!

    I tirsdags havde jeg en kort reflektion, der præcis handlede om at der er så meget jeg ikke forstår. Men derfor må man gerne skælde ud, have holdninger, forarges, rase, have udbrid.. Alene fordi, hvis vi holder op med det, så vinder det grimme i sidste ende.

    så godt brølt!

  4. Tak for forståelsen til jer tre kære damer.

    Livsmod, har helt glemt Jørgen Leths bogtitel. Det er bestemt ikke fordi jeg ellers forsøger at sammenligne mig med ham………… 🙂

Skriv et svar

