Ses vi…….

Posted: 1. juli 2012 in Ikke kategoriseret

Første gang jeg var på festival, var jeg 14 år.
123……10..13……..22……..
Dældulme så mange år siden,
at jeg næsten ikke kan tælle.

Der har været rigtig mange gode festivals.
Specialt en vil altid står over alle de andre.
Festivalen hvor jeg mødte Claus.

På en måde kan jeg godt skrive, at Magtens Korridor
har haft en finger med i spillet. Så på søndag
når Johan Olsen og de andre fra bandet
slår an til “lorteparforhold”, så lur mig om ikke
vi vil befinde os ved Orangescene, og synge med
med boblende taknemmelighed fra hjertet.

Hvis du endnu ikke har købt billet,
og gerne vil støtte en aktiv lokal klub,
så skulle det ikke undre mig, om der er
en plads til dig her.

Ses vi på……………

Pssstttttt: Jeg er tilbage på bloggen midt i juli

Kommentarer
  1. Madame siger:

    Ha’ en skøn festival, Mie – det lyder spændende! Jeg har kun været med som lydtekniker for DR.

  2. Elsebeth siger:

    Nej ikke der, men måske vi kunne mødes i Verona engang!

Skriv et svar

