Tour de France

Posted: 24. juli 2012 in Ikke kategoriseret

Som du sikkert allerede har bemærket,
er her gået noget sommerdvale i den.

Solen skinner fra en skyfri himmel.
Jeg har dældulme ventet lææææænge på den.
Nu hvor den er her trækker den mig
væk fra computeren. Og UD.

Du skal nu ikke snydes for lidt tour billeder.
Den sidste enkelt start i årets tour de France
blev nemlig afholdt her

 

Jeg hepper på Danmark. Også selvom Claus siger,
at det kan jeg ikke…………

 

Her er dagens løb ved at slutte.
Men inden vi nåede så langt,
så kan jeg godt sige, at vi var
fire danskere der råbte og hujede
det bedste vi havde lært.
Vi var helt oppe og stå på vores tæer.
Og langt ud over gelænderet,
da Chris Anker kørte forbi.

Han hørte os. Gjorde han. Han løftede
sit hoved og smilte, mens han så sejt
kørte i mål.

Efter sådan en skøn dag i solen,
må der nydes et glas eller to

Og nu kalder solen allerede igen…………..

Må du nyde dagen

Kommentarer
  1. Madame siger:

    Dejlige billeder, Mie, og det må have været sjovt at opleve, at den sidste enkeltstart i årets Tour de France var der, hvor du bor.

Skriv et svar

