Når livet forandres

Posted: 10. september 2012 in Ikke kategoriseret

Så er jeg tilbage, om end i en ny form.
For som jeg skrev for cirka en måned siden,
så har jeg befundet mig i en gevaldig livskrise.
Og en krise forandre. I hvert tilfælde for mig.

Jeg er et andet sted nu, end jeg var for bare
en måned siden. Nu er jeg igen i stand til
at tale om det ubærlige og trække mit vejr dybt.
Uden nødvendigvis at bryde hulkende sammen.

Der hvor midt hjerte blødte, kan jeg nu mærke
en snert af kulde, som minde mig om, at jeg
forsat er i proces……………….

Jeg har været en hjemme i mit lille Noa hus.
Hjemme i Danmark.
Der er jeg noget så umodernet,
som ikke online. Jeg har fundet ud af,
at det er en smule svært at leve i dagens
Danmark uden at have net adgang……….

Jeg har nydt det. Det der med ikke at kan
være på hele tiden. Lidt som at komme
back to basic.
Så selvom der ikke har været meget tid
til livsnydelse, så har jeg brugt den tid,
hvor jeg normalt ville være på nettet til
at skue ud over de åbne marker.
Kikke op i den blå himmel. Indsnuse duften
af nyslået græs alt imens den sødeste og
mest kærlige Mullekat spindende har ligget
som det mest eksklusive garnnøgle.
Ved min side.

Jeg har mærket stilheden.
Jeg har ladet vreden og ked af det heden
fyge og fare. Ud over de åbne marker.
Væk fra mig.
Ud i intetheden.
Og bedt dem om ikke at komme tilbage!

Midt i det har jeg mærket, at i mit liv
lige nu og her, vil jeg ikke længere følge
denne skønne dames gode anbefalinger.
Julia, har lært mig, at blogge kontinuerligt.
Det giver god mening.
Blot ikke for mig.
Lige nu.

Jeg vil forsætte med at blogge.
På min måde.
Fremover vil jeg lade mit hjerte lede mig
til, hvornår jeg skrive et nyt indlæg.

Hvis du har tålmodighed til at følge min
nye hjerterytme, skal du vide, at det gør
mig umådelig glad!

TAK til dig, som har sendt mig en meget
KÆRLIG tanke.

STØRST AF ALT ER KÆRLIGHED

Kommentarer
  1. Louise siger:

    Blogge som det passer dig, det tror jeg også Julia ville understøtte. For det er det, der passer dig, der passer til din blog. Glæder mig til at læse med, når dit hjerte dikterer det. Kh Louise

  2. Madame siger:

    Hej søde Mie, ja selvfølgelig skal du/vi blogge på vores egen måde, være tro mod os selv. Sender tanker og ønsker om en rigtig go weekend!

Skriv et svar

