KYS KYS KYS og TAK

Posted: 13. september 2012 in Ikke kategoriseret

Jeg er dældulme så glad her til morgen.

Nu tænker du måske nok, er det kvindemenneske bindegal eller hvad?
Ved hun egentligt hvad hun føler?

Jeg så godt du nikkede, og du gjorde også. Og dig, dig, dig og dig.

Du må nikke alt det du vil. Jeg har nemlig fundet ud af,
at jeg alligevel ikke har en jordisk chance for at ændre på
dine meninger. Og tanker. Om mig.

Da Claus og jeg fulgtes ad til hans arbejde her til morgen,
sagden han pludselig, “Du går så stækt i dag.
Og du smiler, hvad er der sket???”

Noget må der være sket med mig over natten,
for hertil morgen føler jeg mig meget mere rank.
Som om at jeg har rejst mig op, børstet støvet af
mig og er på vej ud i livet på en dybere og mere mig agtig måde.

Der er også sket det, at jeg siden mit sidste blog indlæg
har fået så mange kærlige hilsner og tanker fra dig, jeg kender godt.
Dig jeg ikke kender. Dig jeg lige er begyndt at kende.
Og dig jeg kendte engang.
Nogle har også delt meget svære personlige processer med mig. Tak.

Jeg har befundet mig i en krise. Uden min sikre base. I et fremmed land.
Endda et land hvor mange åbenlyst helst ønsker, at jeg som udlænding
skal tage hjem. Hjem til der hvor jeg kommer fra.
Eller i det mindste bare væk. Fra dem.

Det har været en af mine helt store personlige rejser. Selvom den har
været hård ved jeg, at jeg nu er et rigere menneske.
På det personlige plan.

Dagen i dag er god. Det er jeg taknemmelig for.
Hvordan dagen i morgen ser ud,
finder jeg ud af når den tid kommer………….

I dag vil jeg være glad. Hele dagen.

Jeg smutter lige ud i køkkenet,
og henter en gulerod for at støtte
op om den gode stemning. Både
inden i. Og uden på. Mig.

Inden jeg smutter, skal du lige have

KYS KYS KYS og TAK

Vid du gør en forskel. For mig.

Kommentarer
  1. meganparadoks siger:

    Nu blev jeg glad!🙂 Hvor er det dejligt at læse. Jeg har for ganske nylig oplevet det samme eller rettere sig, det gør jeg med jævne mellemrum. Sådan er den indre rejse, tror jeg og det opleves naturligvis endnu stærkere, når man som dig har haft en decideret livsskrise.

    Det er hårdt at rejse i det ukendte land, hvor du har befundet dig, det er ikke for krystere. Nej, det kræver mod og det har du jo haft. For du blev der! Og nu går du videre, føler dig lidt lettere, mere oprejst.

    Jeg håber at du vil fortsætte med at skrive om det, dele og give videre. For der er mange, som aldrig når til det punkt, hvor de vil kunne sætte ord på. Men os, der kan, vi har en slags forpligtelse, tænker jeg. For at dele, af svært og af glædeligt, det er alt. Og kærligheden naturligvis!😉

    Så tak gode du og alt godt på din vej videre.

    Stort knus.🙂

  2. Julia siger:

    hvor er det glad-smittende at læse Mie. Fortsat god glæde:-)

  3. Mette Juul List siger:

    Hej Mie
    Blev helt glad for dit glade budskab.
    Vi kender hinanden fra folkeskolen hvor vi var en del sammen. Nu er det mange år siden vi sidst har set hinanden!
    Ved en tilfældighed stødte jeg på din side en dag. Jeg har fulgt med lidt på sidelinien, i dit ret så spændene og udfordrende liv. Jeg kan jo se at dine rejser både i den indre og den ydre verden, føre dig langt omkring. Det lyder spændene og dejligt men også bøvlet og oprivende! Ja! Vel som livet nu en gang er! Det glæder mig at du har sådan et dejligt liv, og at jeg i den grad føler at jeg stadig genkender den søde og dejlige Mie du altid har været.
    Jeg vil ønske dig al glæde og lykke i dit liv!
    Stort knus
    Mette Juul List

  4. livsmod siger:

    Det lyder dejligt, var du glad i flere dage?
    kh
    L

  5. Tak til alle jer skønne damer. I er med til at skabe glæde i mit hjerte. I flere dage.

    Hvor er jeg taknemmelig over dig der følger med på min blog. Som deler og skaber relation med mig. Og Mette, det var helt fantastisk at se dig igen efter alle disse år…………

    Må kærligheden være dig nær – Mie

Skriv et svar

