Jeg drømmer om et samfund fuld af hele hjerter

Posted: 5. oktober 2012 in Ikke kategoriseret
Tags: ,

Jeg sidder og læser om identiet,
for jeg er gået i gang med en ny uddannelse.

Jo, jo, jo, jeg ved godt at jeg har 10 i forvejen. Mindst.
Den Claus synes er sjovest, og altid får ham til at grine
er min uddannelse
i grammofonplader og løsdele. WHY?
Den jeg selv er mindst begejstret for er krystalhealer…………….

Nu er jeg gået i gang med en master i
psykologi. Blot for at give noget til mine
hjern celler. Og hjerte celler.
Jeg gør en stor ære i at omskrive
teori til praksis.

Jeg har delt en hel del om mig. Til dig.
Når jeg kan gøre det så er det fordi,
den del af mit liv er så tilpas integreret,
at det ikke længere er en trussel. For mig.

Med andre ord, min identitet og integritet
er blevet styrket og har udviklet sig til en
ressource i mit liv. Så jeg på en måde er
i stand til at se mit eget liv på afstand.
Eller i hvert tilfælde uden at føle mig
følelsesmæssigt overvældet……..

I mit faglige studie  bliver mit eget levet liv,
som en levende case, hvor jeg eksperimentere
med at forstå teorien der ligger bag min
egen personlige historie.

Mit hjerte ser efterhånden ikke så smukt ud.
Det har mange skrammer og arvæv efter
store og mange artet psykiske operationer.
Men det er HELT. Sådan har det bestemt
ikke altid været.

I min hjertehelingsproces har jeg fået en drøm.
En drøm om at jeg må være med til at hele hjerter.

Derfor dele jeg med dig. For at være DIT vidnesbyrd
på, at uanset hvad livet byder på. Så er der altid en vej.
For dig. For mig. Og for hele hjerter.

Jeg drømmer om et samfund fuld af hele hjerter.
Hvad drømmer du om………..

Kommentarer
  1. Mia siger:

    <3<3 SMUKT!!!!!!

Skriv et svar

