Godt Nyt År

Posted: 5. januar 2013 in Ikke kategoriseret
Tags: ,

For et øjeblik siden bimlede kirkeklokkerne uden for mit vindue.
Nogle ganske særlige kirkeklokker. Jeg er nemlig så ufattelig
heldig for en tid, at bo et meget smukt og historiske sted.
Nemlig med udsigt til denne smukke oprindelige Notre Dame.

DSCF1832
Klokkerne minder mig om det nye år, der for få dage siden er ringet ind.
2013 er allerede godt i gang. De første dage er allerede spenderet.
Brugt. Og hensat til fortid.
I dag er endnu en ny smuk dag allerede i gang.

Det er altid spændende at tage hul på et nyt år.
Jeg reflektere over, hvad 2013 kommer til at
bringe med sig af  forandringer.
For mig. Og for verden.

Må det nye år bringe glæde, kærlighed og livgivende oplevelser.
Til dig.

Godt Nyt År – 2013

 

Kommentarer
  1. Axel From L siger:

    Tak for din nytårshilsen.
    Jeg håber også, at du får et lykkebringende 2013.
    Axel From L

  2. Tina siger:

    Kære Mie.
    Tak for dit ønske ❤ Jeg håber også, at du får et rigtig dejligt år – et som du til næste nytår vil tænke tilbage på med stor taknemmelighed.
    Tanker og kærlighed
    Tina

  3. TAK for jeres kærlige nytårs ønsker, som jeg også puster tilbage. Til jer.

Skriv et svar

