Måske er jeg ved at være voksen……..

Posted: 7. oktober 2013 in Ikke kategoriseret

Ifølge min dåbsattest er jeg for længst voksen.
Jeg er begyndt at få flere og flere grå hår i toppen.
Og det er ikke kunstig farve.
Min krop er begyndt at reager. Få ondt her. Og der.
Og er mere slasket. Desværre.
Mentalt mærker jeg ikke noget. Nærmest tværtimod.
Heller ikke i mit sind mærker jeg den stor aldrende forandring.
Jeg føler mig ung og frisk, og fatter ikke, at min søn allerede
er blevet så gammel, at han invitere til at holde juleaften.

Hjemme hos os har vi købt fast bolig. Sådan en med terminer,
faste afdrag og forskellige muligheder for fjernsynspakker.
Det opleves stort for en som mig, der aldrig før har sat min
underskrift på noget, som ikke inden for en overskuelig fremtid
kan betales med cashmoney. Så jeg føler mig voksen.
Sådan på den ansvarlige voksenagtig måde……..

PS: Jeg er dældulme også begyndt at spise oliven. Og det er voksent.

Kommentarer
  1. Axel From L siger:

    Jeg så Broen !! afsnit 3 og der var anti eller opsøgende sex.
    Den ene heltinde spurgte vor anden helt om han havde sex.
    Det er et spørgsmål om alder, for når en af rolleindehaverne skal spørge,
    den anden rolleindehaver, om hun ikke havde efterspurgt større bryster,
    – ja, så er det bare med at spise masser af oliven- og der er flere slags.
    Tak for e mailen.. Vi er ret voksne.

  2. Ja Axel, flere oliven er ret voksent………..

Skriv et svar

