Drømmer du om kolonihave?

Posted: 16. juni 2014 in Ikke kategoriseret

Det gjorde jeg en gang. Det gør jeg ikke længere, fordi jeg har det dejligste lille Noahus. Her tænker
jeg mange tanker, når jeg sidder og kikker ud på “min” livgivende valmuemark og ser på harerne hoppe rundt.

Har du kolonihave drømme, og savner at indsnuse duften af sommer. Høre fuglene synge, imens du sidder på DIN træterrasse. Og spiser jordbærtærte. Og er du i stand til at se muligheder. Arbejdsom. Har et solidt håndelag. Ikke bange for at trække i arbejdstøjet. Har masser af gåpåmod og kreative ideer. Og lige som jeg, ret vild med træ. Træ. Og træ. Så er tømrermesterens kolonihave i det meget attraktive VESTERVANG måske lige noget. For dig???

FAKTA:
Grund: 325 kvm2
Hus: 2 værelser, stue, køkken/alrum, (separations) toilet og gang ca. 65 kvm2
Træterrasse: ca. 20 kvm2
Værksted: (kan med godt håndelag også bruges som anneks, teenageværelse, behandlerrum eller lign.) ca. 10 kvm2
ALT el, træarbejde og rørlægning er udført af professionelle håndværkere
Skur: ”Drivhus” med to sammenhængende skure (dårlig stand) ca. 13 kvm2
Parkering: Stor med plads til både bil og trailer (kan inddrages til have)
Have: Lille og nem med meget flisebelægning
Bopælspligt: Bopæl i Roskilde kommune nødvendigt

PS: Kolonihavehuset er bygget af min far som var tømrer. Det er af ældre dato, så du må påregne en del maling, vedligehold og reparation, hvilket der er taget højde for i prisen. Med andre ord du skal vide, at der angiveligt vil være en del arbejde i projektet for at skabe det til DIT unikke sted! Til gengæld kan det blive rigtig godt. Er jeg sikker på……

Skriv et svar

