Derfor er jeg ikke helt mig selv. For tiden.

Posted: 28. juli 2014 in Ikke kategoriseret

I morges sagde min kære mand; “Hvad sker der for dig for tiden?”
Jeg havde glemt vores årsdag, hvilket aldrig er sket før.
Faktisk plejer jeg at stavle en mindre romantisk fest på benene.
Bare ham. Og jeg. I år løb dagen ud i andre dage. Bare sådan
som sand der løber ud mellem fingerne….

Få dag før gav Claus mig selv svaret på overstående, da han sagde;
“Er du klar over, at du inden for de sidste 7 måneder har klargjort
og afhændet 5 boliger. Og indrettet 3 1/2 nye boliger (4 af dem er
min fars. Og 1 1/2 er forsat under renovation. I Danmark)?”

Så kære dig, undre du dig over, at du ikke høre fra mig. Eller noget.
Er det angiveligt fordi jeg er lidt grundtræt. Og derfor ikke helt
mig selv. For tiden.

PS: Her er sommerferien inddraget til flytninger/istandsættelser/indretninger.
Det skal dog ikke hindre mig i, at ønske dig en kærlig og livgivende sommer ❤

Kommentarer
  1. jubelglad siger:

    At være grundtræt, er i din situation, helt naturligt ❤
    Jeg ved, at du lader hjertet tale……og I to, I får så mange årsdage ❤
    Og, hverdagen er dag fyldt med jeres kærlighed ❤

  2. jubelglad siger:

    Den sidste sætning skulle have været:
    Og hverdagene er fyldt med jeres kærlighed ❤

  3. salling48 siger:

    Mennesker er afhængige af andre for at vide, hvem vi selv er, og for at blive bekræftet i hvem vi er. Kærligheden er at give slip på sig selv og gennem sin partner finde sig selv på ny. Men hvordan kan en person som ikke har elsket sig selv elske en anden? Man skal nemlig besidde KÆRLIGHED før man kan give kærlighed.
    Jeg venter gerne på dig, i håbet om, at I finder dybden i kærligheden .. Tak, men sommer er det nu ..lige nu 35, 3 og i nat sikkert 29…. sov godt .. ..

  4. Tak fordi du deler kærligt. Med mig.

    Ønsker dig en god og kærlig dag. Der hvor du er. I dit liv ❤

Skriv et svar

