TAK

Posted: 18. december 2014 in Ikke kategoriseret

Egentligt kan jeg skrive at denne blog har været med mig verden rundt. Jeg startede den i Kina. Havde den med på kort gennemrejse i Danmark og videre med til Frankrig, hvor jeg skriver fra nu. Bloggen har givet mig gode stunder, indsigter, minder fra fantastiske oplevelser og møder med mennesker, som jeg angiveligt ellers ikke ville have mødt. Jeg tror nok, at jeg havde forestillet mig, at selvom jeg har fået ny hjemmeside med en ny blog, så ville jeg forsætte med at skrive her. Det er ikke altid virkeligheden passer ind i ens forestillinger, så jeg har besluttet at det her er mit sidste indlæg på denne blog. Tak til dig der har fulgt mig, kommenteret og været med til at skabe liv. På min nye hjemmeside skypeterapeut.dk skriver jeg udover bloggen også indsigtsbreve. Jeg kalder dem indsigtsbreve fordi det er breve der sigter ind og kan være med til at skabe refleksioner i dit liv og dagligdag. Du er velkommen til at skrive dig op til dem. Det er helt gratis og du kan til enhver tid afmelde dig igen. Må julens kærlige budskab og fred komme dig i møde og skabe en glædelig jul, hjemme hos dig. Mange kærlige julehilsner Mie❤

PS: Skriver du dig op til mit indsigtsbrev, får du helt gratis mit e-hæfte Eksistensfilosofi i et hverdagsperspektiv. Direkte i din indboks 

Skriv et svar

